Καλάθι Αγορών


Εμφάνιση Καλαθιού
Το Καλάθι σας είναι άδειο.

Σύνδεση Πελατών

Προϊόντα

Αναζήτηση Προϊόντων

Διατροφή
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤA Εκτύπωση E-mail
Μια αναγκαία στροφή προς τα φυσικά προϊόντα
Του Ευάγγελου Ζουμπανέα




Τα αλλεπάλληλα διατροφικά σκάνδαλα που κυριάρχησαν την τελευταία δεκαετία ανά τον κόσμο, όπως ραδιενεργά φρούτα και λαχανικά, τρελές αγελάδες, μεταλλαγμένα τρόφιμα, οδήγησαν σε μια στροφή των καταναλωτών προς τα βιολογικά προϊόντα και τη βιολογική γεωργία. Αρχίζει, δηλαδή, «το βιολογικό» να γίνεται τρόπος ζωής.
Διαβάστε περισσότερα...
 
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ Εκτύπωση E-mail
Του Ευάγγελου Ζουμπανέα





Πρωινό! Η λήψη ενός πλούσιου πρωινού, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να βελτιώσουμε την απόδοσή μας, στο σχολείο. Πληθώρα μελετών επιβεβαιώνει ότι η σωστή διατροφή το πρωί, οδηγεί το παιδί στην «επιτυχία». Τα παιδιά τα οποία τρώνε ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό, έχουν γενικότερα καλύτερους βαθμούς σε τεστ επιτευγμάτων (achievement tests).

Διαβάστε περισσότερα...
 
ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ Εκτύπωση E-mail
Του Ευάγγελου Ζουμπανέα




Τώρα ήρθε η στιγμή να μάθετε ποιά (και γιατί) πρέπει να είναι η συμπεριφορά σας στο τραπέζι.

Η ανάγκη για νερό

Καταρχήν ο οργανισμός μας για να πραγματοποιήσει τη χώνεψη, έχει ανάγκη από νερό για τις διάφορες ενδοκυτταρικές του λειτουργίες. Είναι αυτό το νερό που πίνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το φαγητό και μετά έχουν βαρύ στομάχι, επί 3 ως 4 ώρες.

Αυτό συμβαίνει διότι αν πιούμε νερό κατά τη διάρκεια ή αμέσως μετά από ένα γεύμα, αραιώνονται τα πεπτικά υγρά, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η διαδικασία της χώνεψης και να φουσκώνει το στομάχι. Άλλωστε χαρακτηριστικό γνώρισμα των περισσότερων Ελλήνων είναι το "στομαχάκι", ακριβώς επειδή συνηθίζουν να πίνουν με το φαγητό, ένα μπουκάλι μπύρα ή ένα δυο ποτήρια κόκα κόλα ή άλλο αναψυκτικό ή νερό.

Πρέπει λοιπόν να πίνουμε νερό αλλά πριν το φαγητό. Ένα με δύο ποτήρια, 10 λεπτά πριν, είναι αρκετά για τις ανάγκες του οργανισμού.

Κατά τη διάρκεια του γεύματος μπορούμε να πιούμε ένα με δύο ποτηράκια κρασί, ή ένα ποτήρι μπύρα και πάντα με μικρές γουλιές. Αν ακολουθήσετε αυτήν την τακτική, σε πολύ λίγες μέρες θα συνηθίσετε αυτήν την αλλαγή, θα πάψει η ανάγκη σας για νερό, με ή μετά το φαγητό και θα σηκώνεστε ανάλαφροι από το τραπέζι.

Διαβάστε περισσότερα...
 
ΚΑΤΑΝOΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Εκτύπωση E-mail
ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΒΑΡΟΣ (ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΣ)
Του Ευάγγελου Ζουμπανέα (Προέδρου των Ελλήνων Διαιτολόγων)





Παχυσαρκία σημαίνει υπέρμετρη αύξηση του σωματικού λίπους, σε ποσοστό τέτοιο που να δυσχεραίνει την υγεία. (Ή αλλοιώς: Παχυσαρκία σημαίνει αύξηση του σωματικού βάρους, πέραν του ορίου των σωματικών απαιτήσεων, ως αποτέλεσμα υπέρμετρης συσσώρευσης σωματικού λίπους).

Διαβάστε περισσότερα...
 
Σωστή Διατροφή Εκτύπωση E-mail

Η Διατροφή της Προπόνησης

Η σωστή διατροφή αποτελεί βασική προϋπόθεση για την βέλτιστη απόδοση στην προπόνηση και την ανάπτυξη του επιθυμητού σχήματος του σώματος. Όσο πιο υγιεινή είναι η διατροφή σας και όσο καλύτερα είναι προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του οργανισμού σας, τόσο πιο ικανοποιητικά θα είναι τα αποτελέσματα της προπόνησής σας. Αν καταναλώνετε περισσότερη τροφή από αυτή που ζητάει ο οργανισμός σας, θα συσσωρευτεί περιττό λίπος. Από την άλλη, αν η διατροφή σας είναι ανεπαρκής, η μυϊκή ανάπτυξη θα είναι πενιχρή, θα αισθάνεστε αδύναμοι και κουρασμένοι και θα είστε ευπαθείς σε λοιμώξεις. Επομένως, επιβάλλεται να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή. Βέβαια, όσον αφορά το θέμα διατροφή, συνεχώς δημοσιεύονται καινούρια ευρήματα και πλήθος αντιφατικών απόψεων. Αυτές οι απόψεις συχνά συνοδεύονται από συστάσεις που αγνοούν τις μοναδικές ανάγκες κάθε ατόμου. Η καθημερινή λήψη θρεπτικών συστατικών εξαρτάται αφενός από το είδος των δραστηριοτήτων κάθε ατόμου και αφετέρου από τις βασικές απαιτήσεις του σώματος. Συν τοις άλλοις, κάθε οργανισμός αντιδρά με διαφορετικό τρόπο.

Θα αποκομίσετε τα καλύτερα αποτελέσματα αν έχετε επίγνωση της διατροφής σας. Δώστε προσοχή στον τρόπο με τον οποίο αντιδρά το σώμα σας όταν αλλάζετε διατροφικές συνήθειες. Οι ακόλουθες σελίδες παραθέτουν αποδεδειγμένες διατροφικές αρχές, οι οποίες θα πρέπει να αποτελέσουν τη βάση του δικού σας συνδυασμού θρεπτικών ουσιών.



Διαβάστε περισσότερα...
 
<< Αρχική < Προηγ. 1 2 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 6 - 10 από 10